If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Бутни стъклото отвътре навън, ако подава, от него е със сигурност. Не е първата с този проблем. Лошото е, че неискат да ги лепят "майсторите". Хубавото е, че можеш и сам да си го залепиш сам.
Бутни стъклото отвътре навън, ако подава, от него е със сигурност. Не е първата с този проблем. Лошото е, че неискат да ги лепят "майсторите". Хубавото е, че можеш и сам да си го залепиш сам.
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Не съм със същият проблем. При мен конденза зимата е много силен и правя предположения от къде може да е.. та ми беше интересно каква е била причината. На някоя от твоите две има ли я тази грижа?
Возя се с 159 1.9 JTDm 150 Първата алфа любов: 166 2.4 JTD '99 - EX
Не съм със същият проблем. При мен конденза зимата е много силен и правя предположения от къде може да е.. та ми беше интересно каква е била причината. На някоя от твоите две има ли я тази грижа?
Може да ти тече радиаторчето на парното ,ако се запотява много стъклото и то при не много ниски температури
няколко пъти като я карах за смяна на маслото казвах да го проверят и ми казваха, че е здраво. Това което мисля, че не е както трябва е: като през нощта е престояла на открито колата, сутринта е много конденз по всички стъкла. Пускам реотаните и след 10-15 мин придобива вид. В най-студените дни с много сняг, конденза е толкова много, че чак отвътре е замръзнала..
Има ли начин аз да си проверя дали радиатора на парното е здрав? - дано е здрав, защото съм чувал, че се разглобява таблото за смяната му... а хич не ми се ще после всичко да скърца...
Возя се с 159 1.9 JTDm 150 Първата алфа любов: 166 2.4 JTD '99 - EX
На 140-та има запотяване.Преди време около две години си мислех че тече от радиаторчето и за това "мазни" стъклото.Но не.Според мен,при проведените експерименти,като предният ден си мия стъклото на следващия задължително има запотяване.Също така,при леко влажно време когато карам няма изпотяване,но в момента в които паркирам след минута почти половината стъкло е изпотено.Играл съм си да почистя пътищата през които се изтича водата,но ефекта е почти нулев.След смяна на филтъра ефекта на чисто стъкло е краткотраен,може би месец.Склонен съм да си мисля че въпреки всичко,проблема идва от филтъра които дори и да е с активен въглен е пълен боклук.Сега когато времето е по-влажно ще махна новият филтър да пробвам няколко дни без него,ако има ефект ще си сложа тензух вместо него.Не за друго ама ми писна за глупости да давам пари на олигофренчетата вносители на части .
--------------
За смяната на радиаторчето не се маха таблото а само от вън питата на климатика се повдига, и така излиза.Проблема е в пластмасовите колена които излизат от алуминият и се включват в маркучите.Там се цепват колената на радиатора.
--------------
Иначе винаги съм си мислел за този автомобил че не е измислено отопление/охлаждане както трябва.Ако на някои му се занимава да махне кората на филтъра и да започне да пръска или да полива с вода.Както и да го гледа ще види че събраната вода от двете чистачки отива само и единствено върху филтъра и бавно се стича зад питата на климатика нейде към купето.
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Благодаря за отговорите и детайлните обяснения. И аз имах такива подозрения за филтъра - след смяната му има краткотраен ефект наистина. Миналата година имах проблеми с климата, сега е ок и ще видя дали има някаква промяна в студените дни.
Има ли някакъв "бг" или непрофесионален тест дали е здрав радиатора?
Возя се с 159 1.9 JTDm 150 Първата алфа любов: 166 2.4 JTD '99 - EX
Най-лесно е да гледаш дали не губи антифриз,ако е от антифриз се потят само дори при дъжд и трудно се обдухват,запотяването наистина стои като мазно както каза Linkestis,на други коли ми е текло през стъклото ,като водата се стичаше на място от което не би допуснал,текло ми е и от под чистачките,тогава запуших отвора за отичане на водата и поливах само под чистачките и така локализирах мястото,преливаше през радиаторчето .Трябва да опиташ по метода на изключването,като видя вода под стелката на някоя кола и лошо ми става трудно е за откриване и много,много неприятно.
Благодаря за отговорите и детайлните обяснения. И аз имах такива подозрения за филтъра - след смяната му има краткотраен ефект наистина. Миналата година имах проблеми с климата, сега е ок и ще видя дали има някаква промяна в студените дни.
Има ли някакъв "бг" или непрофесионален тест дали е здрав радиатора?
Има,запушваш едната тръба,на другия край с пистолет за помпене на гуми,и подходящ маркуч,надуваш на 1 бар максимум!!!Потапяш го в някой леген и гледаш има ли мехурчета.
Митака е прав,ама ако стигна до там да го сваля,направо слагам нов
Щото чанча не е малък,пък кои каквото ще да казва
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Има,запушваш едната тръба,на другия край с пистолет за помпене на гуми,и подходящ маркуч,надуваш на 1 бар максимум!!!Потапяш го в някой леген и гледаш има ли мехурчета.
Това е свързано с много разглобяване и не винаги ефикасно -едно радиаторче го занесох да ми го запоят(повече никога няма да нося ,винаги ново и само ново) запои го ''майстора'' потопи го в една вана ,компресор -не издиша ,аз щастлив си тръгвам,след час мъки го монтирам и след ден два установявам ,че пак тече.Всички ребра ме боляха след упражненията по монтаж-демонтаж наколко пъти.
Comment